Re: Wyniki defragmentacji (było:Podział na partycje bez utraty danych)

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Wed 03 Aug 2011 - 14:16:18 MET DST

> Wszystko zależy od tego, jakie to dane i w jakim stopniu kompresowalne.
> Jeżeli na dysku leżą pliki, do zapisu których już została wykorzystana
> kompresja o dużym stopniu, to jak chcesz je jeszcze kilkunastokrotnie
> bardziej skompresować?

Tam są głównie filmy (niekoniecznie fabularne) nagrane z TV w postaci plików .avi lub .mpg,
a także trochę takich plików ściągniętych z Internetu. Część z nich jest w postaci .rar.
Wszystko to zgromadzone wyłącznie na moje prywatne, indywiduwalne potrzeby.
Przed zapisaniem na płytki wymagają one przeglądu, edycji w celu usunięcia reklam itd.
Te pliki nie były specjalnie kompresowane na moim dysku.

Dziękuję i pozdrawiam