Re: Podział na partycje bez utraty danych

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Mon 01 Aug 2011 - 02:33:02 MET DST

Defragmentacja zakończyła się sprzecznymi wynikami, bo wpierw
był komunikat, że nie wszystkie pliki mogły zostać zdefragmentowane,
a potem w raporcie lista plików, które nie zostały zdefragmentowane
była pusta.

Obraz po defragmentacji jest taki, że są wyłącznie pola niebieskie i białe,
z tym, że pola niebieskie są poprzedzielane wąskimi polami białymi.
Ponadto na początku jest cieńka linia niebieska, a potem spore pole białe.
Ta linia niebieska przed defragmentacją była trochę czerwona, natomiast
białe pole w trakcie defragmentacji nie uległo zmianie.
Nie wiem czy może to być związane z usunięciem przeze mnie przed
defragmentacją folderów zwiazanych z wcześniej zainstalowanym tam
systemem (Windows, Program Files, itd).

Co ważniejsze, nie wiem czy przy takim efekcie defragmentacji użycie
programu EASEUS da w wyniku partycję, na której będzie można
zainstalować nowy system i czy będzie on później stabilny.
Dodam, że na końcu obrazu jest bardzo duże pole białe, więc miejsca
na przesunięcie nie zabraknie.

Bardzo proszę o rady i pozdrawiam