Re: Podział na partycje bez utraty danych

Autor: nie mam pytań <nie_at_mam.pytań>
Data: Mon 01 Aug 2011 - 12:27:27 MET DST

Użytkownik "USER0" <qwerty@qwerty.com> napisał w wiadomo¶ci
news:4e35f43e$0$2492$65785112@news.neostrada.pl...
> Defragmentacja zakończyła się sprzecznymi wynikami, bo wpierw
> był komunikat, że nie wszystkie pliki mogły zostać zdefragmentowane,
> a potem w raporcie lista plików, które nie zostały zdefragmentowane
> była pusta.
> Obraz po defragmentacji jest taki, że s± wył±cznie pola niebieskie i
> białe, z tym, że pola niebieskie s± poprzedzielane w±skimi polami białymi.

Użyj UltimateDefrag. Jest bardzo konfigurowalny, naprawdę wiele można nim
zrobić, np. przesun±ć wszystko do jednego bloku na pocz±tek dysku.
Nie wiem niestety co z MFT zrobi, ale jakie¶ tam opcje i do tego ma.
Niestety nowa wersja jest płatna ale jako trial 30 dni powinna ci
wystarczyć.
http://www.disktrix.com/ud_about_detailed.htm
W sieci znajdziesz wersje starsze które były "free" (kiedy¶ używałem v.1.7x
bezpłatna)
Oczywi¶cie przedtem scandisk i dysk defragmentowany jako niesystemowy,
ale to jak widzę już stosujesz.

pozdrawiam