Re: Podział na partycje bez utraty danych

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 18:33:19 MET DST

"1634Racine" napisał:

> to jakie ja 3-y partycje robilem, oprocz systemowej,

Nie wiem co i czym robiłeś, ja napisałem co i czym ja robiłem. Korpus
deliktus w postaci dysku z rozpoczętą instalacją XP Pro i założonymi spod
instalatora partycjami leży jeszcze na półce i potwierdza - 1 podstawowa i
trzy dyski logiczne na rozszerzonej.

> skoro nie byly rozszerzonymi...?

Raczej ciężko byłoby założyć więcej niż jedną rozszerzoną na tym samym
dysku.

JoteR