Re: [ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniemwindows

Autor: RD <rd_at_grupy.com1>
Data: Sun 03 Jul 2011 - 20:55:39 MET DST

W dniu 2011-07-02 22:01, Adam pisze:

> To nie prościej wyrzucić do fiskalki rozkaz wydruku RD przy wyjściu z
> programu sprzedaży?

Nie ma takiej możliwości. Poza tym, nie każde wyjście z programu
sprzedaży = koniec pracy (konieczność wydruku RD).

> Poza tym przecież jest obowiązek wykonania RD na koniec każdego dnia
> sprzedaży, więc jak obsługa może zapomnieć go wykonać?

Jest obowiązek wykonania RD po sprzedaży danego dnia, nie później, niż
przed pierwszą sprzedażą dnia kolejnego (nie koniecznie następującego po
nim).
A poza tym jak "jest obowiązek" (czyt. przepis) to czy bezwzględnie musi
być "pamięć o nim"? Trochę kulawe. ;-)

> A jeśli zapomina, to mało to innych osób szukających pracy? ;)

  Nie każdego da się zastąpić. Nie każdy jest zatrudniony jako "kasjer".
To po prostu dodatkowy "obowiązek".

P.S. chwilowo rozwiązałem to w inny sposób - wrzuciłem do autostartu
obrazek .png z wielkim czerwonym napisem "sprawdź raport dobowy" :-)
Zobaczymy, czy podziała;-)