Re: Outlook Express -brak polskich znaków (tylko od jednego nadawcy)

Autor: m7marek <m7marek_at_interia__.pl>
Data: Sat 11 Jun 2011 - 21:43:49 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:it0633$vdv$1@news.onet.pl...
> Pozostają jeszcze następujące rzeczy do sprawdzenia:
> 1. Sprawdź w OE, jaka czcionka jest ustawiona dla Unikodu. Wybierz opcję
> Czytanie - Czcionki - Unicode, ustaw czcionkę Lucida Console (jako
> czcionkę
> proporcjonalną i czcionkę stałej szerokości) oraz kodowanie UTF-8.
> Jeśli czcionka Lucida Console była już ustawiona, zmień ją na Courier New,
> po czym uruchom OE ponownie.
> 2. Jeśli to nie pomogło, skasuj plik C:\WINDOWS\system32\FNTCACHE.DAT i
> uruchom ponownie komputer.
> [...]

1,2,3 nie pomogły, nawet gdy zaraz po założeniu nowej tozsamosci, a przed
wklejeniem do skrzynki odbiorczej klopotliwej wiadomosci, ustawiłem tak jak
powinno to być ustawione i wykonałem punkt 1.
Ale co ciekawe zapisana na dysku kłopotliwa wiadomosc nawet w tej pierwotnej
tozsamosci wyswietlana jest poprawnie, a gdy jest umieszczona w
jakiejkolwiek skrzynce juz sa krzaczki.

czas chyba się poddać, szkoda czasu dla wiadomosci tylko od jednego nadawcy.
dzieki za poswiecony czas