Re: Outlook Express -brak polskich znak贸w (tylko od jednego nadawcy)

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Thu 09 Jun 2011 - 17:08:56 MET DST

Osoba podpisana jako kmark <markotar@o2.pl> w artykule
<news:isq3cq$vno$1@node2.news.atman.pl> pisze:

> Ot贸偶 nie pami臋tam jak dawno temu otrzyma艂em od kogo艣 maile, w kt贸rym
> polskie znaki diakrytyczne by艂yby wy艣wietlane w postaci "krzaczk贸w".
> Natomiast w korespondencji od tego nadawcy, "krzaczki" s膮 zawsze.
> Poczt臋 mam na o2.pl i przegl膮daj膮c wiadomo艣ci na stronie o2.pl, tych
> "krzaczk贸w" tam nie ma.
[...]
> Zacz膮艂em eksperymentowa膰 i kombinowa膰.

Mia艂e艣 藕le i masz 藕le. Wejd藕 do menu Narz臋dzia - Opcje - Czytanie
- Ustawienia mi臋dzynarodowe i *wy艂膮cz* "U偶yj domy艣lnego kodowania dla
wszystkich wiadomo艣ci przychodz膮cych".
Wiadomo艣ci zgodne ze standardem zawieraj膮 deklaracj臋 zestawu znak贸w, wi臋c
nie trzeba im nic narzuca膰. Dla wiadomo艣ci bez deklaracji lub z deklaracj膮
b艂臋dn膮 lepiej doda膰 do paska narz臋dzi przycisk "Kodowanie" i w razie
potrzeby jednym klikni臋ciem wybiera膰 z listy deklaracj臋 w艂a艣ciw膮.

--
Andrzej P. Wo藕niak  uszer@pochta.onet.pl  (zamie艅 miejscami z<->h w adresie)
Grand Inquisitor  pl.internet.pomoc   Trust No.1   http://evil.pl/pip/