Re: Acronis, czy BootItNG, czy....

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Wed 08 Jun 2011 - 23:04:38 MET DST

> no to jesli tak sprawa wyglada, to mozna przyjac, ze tej anonsowanej
> mozliwosci przeniesienia na inny komp. po prostu i raczej - nie ma.

Zobacz jeszcze tu :
https://wss.pl/frmThread.aspx?gid=1&tid=72910

Nie wdając się w głębsze dywagacje - ja bym brał Acronisa

Przenośność na inny hardware to zabawa z ewentualną "NAPRAWĄ SYSTEMU"
i podawaniem co ważniejszych sterowników w czasie tej naprawy
resztę podejrzewam że można dosinatwalować ju z po "NAPRAWIE"
i zbootowaniu systemu na nowym hardware

Pozdrawiam

--
Artur Dębski