Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 02 Jun 2011 - 12:44:30 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Araneus
Diadematus raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Użytkownik "PureNick" <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości

> No, braciszku, powiem, że progsik prezentuje się nawet całkiem nieźle.
> Ino co widzę, to brak polskiej lokalizacji (co mi zresztą nie
> przeszkadza, np. Irfana używam TYLKO angielskiego, tak już przywykłem,
> mimo, że jest zlokalizowany), oraz raczej niezbyt darmowy...
[...]
Cena w przybliżeniu tak jak cena TC, więc ?...

Ale dziwię się, że jeszcze nie natrafiłeś na "Jaszczura"
(taką ksywę ma u mnie Altap Salamander). Używam go co najmniej
od 2004 roku, sprawdziłem datę pierwszych instalek zapisanych na dysku:
wersja ""Servant Salamander 1.63 beta3" (nie wiem czy to jest wersja
w pełni darmowa, w licencji stoi napisane "THIS SOFTWARE IS LICENSED
FREE OF CHARGE, THERE IS NO WARRANTY FOR THIS SOFTWARE").
Wcześniej jeszcze używałem wersji freeware 1.52

Instalkę można rozpakować 7zip'em i folder przenosić między
komputerami,
otrzymując program jakby "portable", trzeba tylko wyeksportować sobie
ustawienia do pliku .reg i wprowadzić na odpowiedniej maszynie.

W razie czego pisz, może coś podpowiem, chociaż sądząc z twoich postów,
to prędzej Ty odkryjesz coś o czym nie wiem ;) ...

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/