Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 19:55:35 MET DST

Użytkownik "PureNick" <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości
news:mn.0b797db6873a74e3.84011@zax.pl...
> Bardzo możliwe że znasz, ale jeśli nie, to obadaj:
> Altap Salamander: http://www.altap.cz/salam_en/index.html

No, braciszku, powiem, że progsik prezentuje się nawet całkiem nieźle.
Ino co widzę, to brak polskiej lokalizacji (co mi zresztą nie
przeszkadza, np. Irfana używam TYLKO angielskiego, tak już przywykłem,
mimo, że jest zlokalizowany), oraz raczej niezbyt darmowy...
Ale rozkminię go może w wolnym czasie, jak tylko dorżnę upadły
(nośnikowo, nie z wysokości) dysk... (oraz takowoż system na duzej
maszynie, na której ten dysk dorzynam) :)))

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com