Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 06 Jun 2011 - 14:47:30 MET DST

Użytkownik "PureNick" <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości
news:mn.12fc7db6317b7777.84011@zax.pl...
> [...]
> Cena w przybliżeniu tak jak cena TC, więc ?...
>
> Ale dziwię się, że jeszcze nie natrafiłeś na "Jaszczura"
> (taką ksywę ma u mnie Altap Salamander). Używam go co najmniej
> od 2004 roku, sprawdziłem datę pierwszych instalek zapisanych na dysku:
> wersja ""Servant Salamander 1.63 beta3" (nie wiem czy to jest wersja
> w pełni darmowa, w licencji stoi napisane "THIS SOFTWARE IS LICENSED
> FREE OF CHARGE, THERE IS NO WARRANTY FOR THIS SOFTWARE").
> Wcześniej jeszcze używałem wersji freeware 1.52

Wcześniejsze to i tak, ale chodzi mi o najnowsze (no chyba, ze znów coś
pokręciłem - gubiąc się w gąszczu informacji), które wydawały mi się już nie
takie darmowe...

> Instalkę można rozpakować 7zip'em i folder przenosić między
> komputerami,
> otrzymując program jakby "portable", trzeba tylko wyeksportować sobie
> ustawienia do pliku .reg i wprowadzić na odpowiedniej maszynie.
>
> W razie czego pisz, może coś podpowiem, chociaż sądząc z twoich postów,
> to prędzej Ty odkryjesz coś o czym nie wiem ;) ...

Podobno przyzwyczajenie jest drugą naturą ten tego, ale z drugiej strony
tylko krowa nie zmienia poglądów (no, bo ich nie ma), wcale nie prawię, że
AS u mnie nie zagości, jak się rozbujam z komputerami (heh, już zacząłem na
dwa działać z niezależnymi rzeczami do zrobienia), to szerzej popróbuję?
Linuxa też się zapierałem, a dziś nie mam na dużym tylko dlatego, bo pod
Pingwina nie ma sterów do kilku rzeczy... aaale jak wyrzeźbię trzecią
maszynkę... :) to może AS popróbuję, a na dużej pokima sobie Spheniscus
"Linuxis" :))
Zobaczymy, co się urodzi, bądźmy dobrej, twórczej myśli :))

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com