Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 21:05:16 MET DST

Araneus Diadematus in news:4de56b68$1@news.home.net.pl
[.............]
> Próbowałem używać innych (win) programów, jak na razie TC ma to, czego
> potrzebuję. Ma błędy i felery do dziś nie usunięte, ale już umiem z nimi
> żyć. Inne stawiały pewne problemy ze stabilnością, lub coś innego mi nie
> pasiło.

xp;

w zasadzie mieszkam w TC i jesli cos mi przeszkadza, to:

1.
brak (?) mozliwosci dobudowania 3 okna panelowego (nie wiecej, bez przesady
:)

2.
co jakis czas TC gubi czesc ustawien, a dokladniej: gubi w pliku
konfiguracyjnym wincmd.ini "ustalone" gwiazdkami zakladki, po prostu po
odpaleniu jest nagle w kazdym panelu po jednej zakladce zamiast kilka i juz.
Na szczescie mam codzienna kopie wincmd.ini i odtwarzam. Powod gubienia nie
jest jasny w zadnym stopniu, nie ma zadnych wyraznych okolicznosci
towarzyszacych. Tak ma - i juz. Zdaje sie, Ĺźe pytalem o te sprawe na forum
Ghislera - nie wiedza, innym nie zdarza sie.
A poza tym - super.