Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 21:28:15 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:is62sd$b07$1@inews.gazeta.pl...
> xp;
>
> w zasadzie mieszkam w TC i jesli cos mi przeszkadza, to:
>
> 1.
> brak (?) mozliwosci dobudowania 3 okna panelowego (nie wiecej, bez
> przesady :)

Odpowiednio bawiąc się opcjami możemy mieć exlorero-podobną namiastkę...
polecam z menu PodglÄ…d podopcje Drzewo, Osobne Drzewo i (do powrotu)
Pełny. To prawie 3 okna, choć nie z listą plików co prawda.

> 2.
> co jakis czas TC gubi czesc ustawien, a dokladniej: gubi w pliku
> konfiguracyjnym wincmd.ini "ustalone" gwiazdkami zakladki, po prostu
> po odpaleniu jest nagle w kazdym panelu po jednej zakladce zamiast
> kilka i juz.

Nie ma założonych jakoś praw (nie)dostępu, że TC nie może zapisać
konfigu i głupieje...

> Na szczescie mam codzienna kopie wincmd.ini i odtwarzam. Powod
> gubienia nie jest jasny w zadnym stopniu, nie ma zadnych wyraznych
> okolicznosci towarzyszacych. Tak ma - i juz. Zdaje sie, że pytalem o
> te sprawe na forum Ghislera - nie wiedza, innym nie zdarza sie.

No, mnie też się nie zdarza. Acz, jeśli coś robiłem i chcę to zachować,
to na wszelki zaś przed zamknięciem TC wywołuję z menu Konfiguracja dwie
ostatnie pozycje i dopiero zamykam TC. Czasem jest problem, gdy od
poprzedniego uruchomienia TC nastąpiła zmiana rozdzielczości ekranu.

> A poza tym - super.

Opatrzony odpowiednimi wtyczkami może naprawdę wiele. Ja np. wypalam nim
płyty... Kto chce, może sobie pocztę czytać (nie pamiętam, czy i nie
pisać), gdy padnie Outlook Express, to dostajemy się do wiadomości (i
każdą możemy wyciagnąć do pliku, także załączniki, które zebrane z
całego filderu znajdziemy też w dedykowanym katalogu), obsługa jak
archiwum. Są wtyczki do odkasowania fotek, obsługi pingwinowych systemów
plików... długo wyliczać. Nie wciskałem wszystkich pluginów, tylko
potrzebne. I hula.

(PS. O obsłudze usług i śledzenia procesów nie wspomnę - to oczywiste i
banalne)

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com