Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 01:11:17 MET DST

Dnia Tue, 31 May 2011 23:11:10 +0200, JoteR napisał(a):

> Nie ma takiego słowa: "najoptymalnieszy".

Racja, szkoda tylko ze zaczynamy sie czepiac slowek...

> Natomiast w środowisku wielowątkowym ograniczanie się do widoku 2 katalogów
> nie jest bynajmniej optymalne. Ale jak ktoś w XXI wieku nadal chce pomykać
> konną 2-kółką, to nie ma się co dziwić, że wywołuje poniekąd sensację.

To, ze obsluguje sie TC na dwu panelach nie oznacza, ze TC nie umie w tle
robic 10 rzeczy. A jednoczesna widocznosc wielu (wiecej niz 2) katalogow nie
jest po prostu praktyczna. Co mi po tym, ze zobacze ich naraz 10? I tak nie
jestem w stanie na 10 naraz dzialac.

> Jeśli mam taką potrzebę - to i do 4.

Z ciekawosci spytam: jak to robisz?

> Ale nie tylko o kopiowanie chodzi.
> Bardziej o nawyki, skutkujące często
> zupełnym zagubieniem się użytkownika w systemie pozbawionym nagle znajomego
> od 20 lat widoku. Swoją drogą ciekawe, że żaden z użytkowników Macintosha
> (przynajmniej w mojej byłej firmie) nigdy nie rozglądał się za
> nortoncommanderopodobną nakładką na System 7 i 8.

To akurat antyargument Twojej teorii :-) To wlasnie TC oferuje jednolity
interfejs na wszystkich wersjach windows, nie shell systemowy. A Mac i tak
ma wszystko jeszcze inaczej. Zas to, ze zaden Twoj kolega nie szukal niczego
dwupanelikowatego nie oznacza, ze caly swiat tego nie szuka i nie
potrzebuje.

http://www.dobreprogramy.pl/muCommander,Program,MacOS,13535.html

Szczegolnie wymowne sa komentarze uzytkownikow, np.:

"Dowiedziałem się o tym programie pytając na forum o najlepsze programy dla
Macka - w zasadzie każdy stary wyjadacz poleci nam ten program. "

lub

"od bardzo dawna poszukiwałem odpowiednika TC na Mac'a. Ściągnąłem i
testowałem chyba wszystkie i tak naprawdę każdemu czegoś brakuje w
porównaniu z TC."

lub

"Dla mnie rewelacja. Norton Commander ;) Bez wodotrysków. Jest to co
powinno."

Chwila z google i oto sa tez inne klony dwupanelowcow, np Disk Order:

http://www.likemac.ru/english/screenshots.shtml

ForkLift:

http://www.binarynights.com/

etc.

> Pytanie o potrzebę powrotu do siermiężności było skierowane do wątkotwórcy,
> nadążasz jeszcze za wątkiem?

To bylo pytanie do OP, na nie nie odpowiadalem, bo mnie nie dotyczy. Za to
poruszylem watek "siermieznosci dwoch panelikow" i tego sie trzymajmy. Teraz
juz jasno?

--
pozdrawiam
Norbert