Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Tue 31 May 2011 - 22:26:49 MET DST

Dnia Tue, 31 May 2011 21:51:38 +0200, JoteR napisa艂(a):

> Z Norton Commandera?

Hm, czyli np. kola w samochodach mamy dlatego, ze posiadano je w rydwanach?
Czy moze dlatego, ze ich ksztal jest najoptymalniejszy w tym wypadku?

> Dla u偶ytkownik贸w tkwi膮cych mentalnie w epoce MS-DOS, takie twierdzenie mo偶e
> i jest prawdziwe. Dla mnie od dawna ju偶 nie.

Czyli w windowsowym shellu kopiujesz pliki z jednego zrodla do dwoch celow
jednoczesnie?

> Nie o to si臋 pyta艂 w膮tkotw贸rca.
> [...]

Nie zaskoczyly mnie te odpowiedzi.

> Zamiast fantazjowa膰 na temat potrzeb w膮tkotw贸rcy, wr贸膰 do wistuj膮cego posta
> i przeczytaj go uwa偶nie. Zosta艂y tam literalnie wymienione oczekiwania wobec
> tego programu.

Odpisywalem na TWOJ post odnosnie podwatku o siermieznosci TC, nie nadazasz
za dyskusja?

--
pozdrawiam
Norbert