Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 31 May 2011 - 21:51:38 MET DST

"Norbert" napisa艂:

> To moze byc rowniez potrzeba i wydajnosc, nie tylko fanaberia.

Mo偶e te偶 by膰 i lenistwo. Skoro przez 20 lat kopiowa艂o si臋 wciskaj膮c F5, to
po co si臋 uczy膰 obs艂ugi wsp贸艂czesnego systemu? To takie m臋cz膮ce.

> Skad wziales pomysl, ze liczba paneli ma zwiazek z DOSem?

Z Norton Commandera?

> A moze ma to zwiazek np. z tym, ze najczestsze operacje jakich
> dokonuje sie na plikach wymagaja DWOCH miejsc, zrodla i celu?

Dla u偶ytkownik贸w tkwi膮cych mentalnie w epoce MS-DOS, takie twierdzenie mo偶e
i jest prawdziwe. Dla mnie od dawna ju偶 nie.

> Jeszcze co do siermieznosci, proponuje bys w kilku zdaniach opisal metody
> realizacji za pomoca powloki systemowej kilku siermieznych czynosci, ktore
> czesto wykonuje sie w TC:
> - porownanie dwoch katalogow co do zawartosci plikow

Nie o to si臋 pyta艂 w膮tkotw贸rca.

> [...]

> niz
> 1GB, a na zielono nowsze niz godzina, a na zolto mp3ki o bitrate < niz
> 256)

Nie o to si臋 pyta艂 w膮tkotw贸rca.

> - obsluga (S)FTP jak systemu plikow na dysku

Nie o to si臋 pyta艂 w膮tkotw贸rca.

> - obsluga skrzynki pocztowej (POP3) w panelu

Nie o to si臋 pyta艂 w膮tkotw贸rca.

> - przegladac partycje Linuxowe

Nie o to si臋 pyta艂 w膮tkotw贸rca.

> - obsluga nie tylko ZIPa ale w praktyce dowolnego formatu kompresowanego
> - obliczanie sum kontrolnych dla plikow lub calych katalogow

Zamiast fantazjowa膰 na temat potrzeb w膮tkotw贸rcy, wr贸膰 do wistuj膮cego posta
i przeczytaj go uwa偶nie. Zosta艂y tam literalnie wymienione oczekiwania wobec
tego programu.

JoteR