Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 31 May 2011 - 23:11:10 MET DST

"Norbert" napisał:

> Hm, czyli np. kola w samochodach mamy dlatego, ze posiadano je w
> rydwanach?
> Czy moze dlatego, ze ich ksztal jest najoptymalniejszy w tym wypadku?

Nie ma takiego słowa: "najoptymalnieszy".
Natomiast w środowisku wielowątkowym ograniczanie się do widoku 2 katalogów
nie jest bynajmniej optymalne. Ale jak ktoś w XXI wieku nadal chce pomykać
konną 2-kółką, to nie ma się co dziwić, że wywołuje poniekąd sensację.

> Czyli w windowsowym shellu kopiujesz pliki z jednego zrodla do dwoch celow
> jednoczesnie?

Jeśli mam taką potrzebę - to i do 4. Ale nie tylko o kopiowanie chodzi.
Bardziej o nawyki, skutkujące często
zupełnym zagubieniem się użytkownika w systemie pozbawionym nagle znajomego
od 20 lat widoku. Swoją drogą ciekawe, że żaden z użytkowników Macintosha
(przynajmniej w mojej byłej firmie) nigdy nie rozglądał się za
nortoncommanderopodobną nakładką na System 7 i 8.

> Nie zaskoczyly mnie te odpowiedzi.

> Odpisywalem na TWOJ post odnosnie podwatku o siermieznosci TC,
> nie nadazasz za dyskusja?

Pytanie o potrzebę powrotu do siermiężności było skierowane do wątkotwórcy,
nadążasz jeszcze za wątkiem?

JoteR