Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 May 2011 - 22:24:03 MET DST

> [...]

> i przeczytaj go uważnie. Zostały tam literalnie wymienione oczekiwania wobec

Nie wymieniałem wszystkich funkcjonalności,z których różni pracownicy w
różnym stopniu korzystają, ponieważ byłaby to specyfikacja jak do
przetargu, a nie o to przecież chodzi. Jest oczywiste, że klon TC będzie
miał nieco więcej funkcji- w tym większość wymienionych powyżej i to
właśnie one przesądzają o takim a nie innym wyborze. Ilość klonów TC
świadczy tu raczej o popularności wynikającej z funkcjonalności.
PS. Nie chcę tu wywoływać polemiki o wyzszosci jednego narzedzia nad
drugim- tu chodzi tylko o wybór alternatywy dla TC.