Re: czy .net4 zastępuje wszystkie poprzednie wersje?

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 May 2011 - 09:06:15 MET DST

W dniu 2011-05-26 22:29, JoteR pisze:

> Tak? Jaśli jeszcze masz taką maszynę, to posadź na niej XP, to pierwsze
> wydanie jeszcze bez SP. Poklikaj trochę, następnie zaaplikuj SP2, 3 i
> resztę poprawek. Dołożenia przynajmniej następnych 256 MiB stanie się
> nie tyle palącą potrzebą, co wręcz koniecznością. A jeśli skorzystasz
> nie z automagicznej aktualizacji, ino z Microsoft Update, ale tak
> uczciwie, z wyborem opcji "Niestandardowe..." to i 1 GiB nie będzie
> wcale za dużo. Oczywiście mozna powiedzieć, że jest to rozważanie
> akademickie, po po primo dziś statystyczny komputer ma co najmniej ten 1
> [...]

Porwierdzam. "Tłukę" się czasem u klientów z małą ilością gotówki, więc
mających stary sprzęt.

Instalacja "lekkiego" antywiruska lekko lub nawet tylko
nieznacznie/niezauważalnie spowalnia komputery. Później podpinamy je do
Internetu, ciągniemy aktualizacje, po czym okazuje się, że na otwarcie
okienka "Moj komputer" czeka się 20 sekund :(

--
Pozdrawiam.
Adam.