Przeniesienie Win SBS2003 na nowe dyski

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_wytnijto.onet.pl>
Data: Mon 23 May 2011 - 11:02:18 MET DST

Witam. Pytanie do praktykow ktorzy mieli z czyms takim do czynienia.
Nie to, zebym nie wiedzial jak to zrobic, ale wole sie upewnic zanim dotkne
ledwie zipiacy serwer.

Standordowy SBS 2003.
2 dyski twarde ktore chyba ledwo sie kreca.
Zrobiony softwarowy RAID (mirror) na droch volumenach (system, dane)

Ostatnio server sie zawiesil a po ponownym wlaczeniu wskoczyl w tryb RESYNCH
calego RAIDA, ktory to trwal chyba ze dwie doby. W konsekwencji serwer
pracuje, ale podjalem decyzje o wymianie dyskow na nowe. Wprawdzie nie ma
zadnych informacji o bledach w eventlog, ale wole je wymienic i wiedziec, ze
sa nowe. Poza tym klient jest niezle wystraszony i zaplaci za to bez
mrugniecia wiec trzeba robic zanim sie rozmysli.

Oczywiscie mam backupy robione przez Symantec BE, ale mam zle doswiadczenia
z odtwarzaniem calych serwerow z backupu. Mozliwe, ze zrobie rowniez obraz
(ShadowProtect), chociaz nie jestem pewien czy lyknie softwarowy raid.

Teraz jak byscie taka operacje przeprowadzili ??

Wskazowki mile widziane.