Re: czyli jednak w7...

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Fri 13 May 2011 - 22:06:08 MET DST

Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

> Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomości

> A po co mi chmura, skoro ów "przeżytek" sprawdza się wystarczająco dobrze?

To byl przyklad - dyskredytujesz CD/DVD bo masz USB, a ja dyskredytuje
Twoje USB, bo uzywam chmury ;)

Ogolnie - im wiecej mozliwosci tym lepiej, wiec jak zapomnisz zgubisz
USB, zawsze mozesz uzyc DVD/CD

> Jeszcze żeby mi jakiś qtass wiskał po danych, poczytałem trochę o
> chmurze, to nie dla mnie (co nie znaczy, że nie skorzystam i nie docenię
> zalet). Niedługo bąka się bez internetu nie puści...

No jak zaczna byc systemy operacyjne dzialajace niby na lokalnym PC ale
w jednak w chmurze, to nie bedzie fajne :/