Re: czyli jednak w7...

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 14 May 2011 - 13:14:00 MET DST

Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomości
news:iqk2vn$sla$2@news.onet.pl...
> Ogolnie - im wiecej mozliwosci tym lepiej, wiec jak zapomnisz zgubisz
> USB, zawsze mozesz uzyc DVD/CD

Oczywiście!
Moje myśli krążą "historycznie" wokół starszych opcji. Pewien znany
Polak powiedział (nie piję do Ciebie, to tylko cytat), że kto nie
szanuje przeszsłości, nie jest godzien przyszłości.

(chmura, internet)
> No jak zaczna byc systemy operacyjne dzialajace niby na lokalnym PC
> ale w jednak w chmurze, to nie bedzie fajne :/

Ano właśnie, a ZTCWidzę, dąży (się) do tego. Już zresztą M$ lat temu
ileś wystawiał przecież Vistę, niby tylko dla obywateli USA, ale jak się
dobre proxy znalazło, to było do obejścia... Sesja była w przeglądarce i
można było robić wszystko (pomijając ograniczenia sprzętowo-łączowe), co
na normalnym systemie. (ja sobie Pasjansa, zwykłego i Pająka, oraz Miny
czyli Sapera odpaliłem, oraz trochę pobawiłem się tamtejszą
przeglądarką... i nawet otwierały się strony...)
Najlepsze by było, aby każdy miał wybór, czego użyje i aby nie był przez
to dyskryminowany, czy użyje chmury, czy jej nie użyje, czy podoba mu
siÄ™ Vista/W7, czy nie... Dlatego nie(zbyt) podoba mi siÄ™ parcie, aby
używać V/W7, nawet tam, gdzie tak naprawdę nie jest to potrzebne, bo się
nawet W2k sprawdzi.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com