Re: Serial Windows 7

Autor: Kamil Seroczyński <serkamil_at_serkamil.org.pl>
Data: Mon 24 Jan 2011 - 00:33:28 MET

On 23 Sty, 17:59, Piotr Krzyżański <pi...@it-faq.pl> wrote:
> U ytkownik "Piotr Palusi ski" <perfekt...@invalid.wp.pl> napisa w wiadomo ci grup

> Ewentualniehttp://www.magicaljellybean.com/keyfinder
>
> Piciu

Wydaje mi się że korzysta z rejestru systemu na którym został
uruchomiony, więc odpada w moim przypadku ( teoretycznie można ).

Znalazłem natomiast program ProduKey v1.45 [1] i za jego pomocą można
odczytać klucze z plików z rejestrem bo było wygodne bo nie musiałem
przywracać całego systemu. Polecam ten program w podobnych przypadkach
bo pozwala odczytać klucze w różne niestandardowe sposoby.

Zastanawiam się jeszcze na CPUID. Znalazłem jakiś wpis w rejestrze ale
nie wiem czy to jest to co trzeba, więc szukam dalej.

[1] http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html