Re: Serial Windows 7

Autor: Kamil Seroczyński <serkamil_at_serkamil.org.pl>
Data: Mon 24 Jan 2011 - 00:38:40 MET

On 24 Sty, 00:23, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
> A co P.P polecał?
> Też polecał.
> Odpowiadasz na łapu capu, nie czytałeś wszystkich odpowiedzi.
>
> --
> animka

@animka Przeczytałem wszystkie posty zanim zacząłem odpowiadać na nie.
Więc nie denerwuj się tym że tak Ci napisałem. Poza tym odniosłem się
do Twojej odpowiedzi aby podziękować Ci za propozycję.

Udało mi się odzyskać ten klucz, więc pozostaje pytanie jedynie
odnośnie CPUID - może ktoś ma jakiś pomysł.

W Windowsie XP był plik WPA.DBL który zawierał dużo ciekawych i
przydatnych informacji. Nie wiecie czy w Windowsie 7 on też jest? Czy
jest podobny mechanizm?