komenda at w windows 7

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 12 Jan 2011 - 00:21:29 MET

?popatrzylem na szybko w gpedit (jest cos czym mozna ustawienia
tego cholerstwa przeniesc na nowa instalke windowsa w razie
jakby co? bo nie usmiecha mi sie rozwiazywanie tych samych
problemow raz jeszcze jak tylko juz o nich zdaze zapomniec)

jestem sobie userem o nazwie user w grupie administratorzy
z wylaczonym domyslnie kontem administrator

suwaczek z uac samej gorze, secure desktop wylaczony, tylko
okienka mi wyskakuja

wymyslilem sobie ze chcialbym sobie napisac skrypcik ktory
sobie podepne pod kombinacje klawiszy, mialby on przyjmowac
godzine hh:mm i 12 cyfrowy numer, a nastepnie za pomoca at
odpalac mi o zadanej godzinie przegladarke wyswietlajaca
strone - czesc adresu to ow numer wlasnie (cos jak strona
aukcji na minute przed koncem)

wszystko pieknie, tylko za cholere nie umiem sie polapac
w obecnych zawilosciach zabezpieczen windowsowych - jako
ja (user) nie moge at odpalic - dostaje tylko access denied

jezeli odpale konsole z podwyzszonymi uprawnieniami i z
niej dopiero at to wszystko teoretycznie dziala poza
/interactive, co niestety jest tak jakby najbardziej istotne

nie upieram sie przy tym konkretnym rozwiazaniu, ale cokolwiek
co realizuje to o czym pisalem bedzie ok, o ile tylko obsluga
sprowadzi sie do odpalenia skrotu i podania 'kiedy' i 'co'