Odp: Win7/64, Outlook 2007 i Chrome.

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 12 Jan 2011 - 00:52:08 MET

?Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:j0qio2z282c7$.1wqesk6q0ukgj$.dlg@40tude.net...
> W konfiguracji, jak w temacie nie dzialaja mi linki do www z poziomu
> Outlooka.
>
> Blad Chroma:
> "Aplikacja nie zostala wlasciwie uruchomiona..."
>
> Zauwazylem, ze jezeli Chrome jest uruchomiony, to wszystko jest ok.
>
> Gdzie szukac rozwiazania?

chrome nie uzywam wiec wglebial sie nie bede, ale ogolna zasada jest
taka sama dla kazdej przegladarki

instalacja naprawcza, ktorys z wpisow w rejestrze odpowiadajacy za otwarcie
przegladarki i podanie jej adresu po kliknieciu na link masz z jakiegos
powodu zepsuty

ew. jak ci sie nudzi a masz pod reka innego kompa z zainstalowanym chrome
ktore dziala ok to mozesz odpalic regedita wyszukac chrome.exe i porownac
linijki ktore to zawieraja, najprawdopodobniej bedzie cos spaprane z
podwojnym myslnikiem ktory wystepuje miedzy sciezka i nazwa programu
a adresem