Re: Uprawnienia użytkownika

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 16:04:35 MET

Andrzej wrote:

>Ktoś może mi polecić jakiś dobry tekst w internecie na temat
>nadawania uprawnień w windows 2003 i nowszym.
>
>Mam użytkownika Karol
>Nadałem mu pełne uprawnienia do katalogu.
>Użytkownik tworzy katalog (to działa)
>A potem próbuje skasować przed chwila utworzony katalog, i to już nie
>działa.
>
>Jedyna różnica pomiędzy tym katalogiem a innymi na dysku które
>zachowuję sie normalnie to taki że nowa partycja została podczepiona
>pod system nie jako nowa literka dysku tylko podczepiona do katalogu.
> [...]

Coś mi się widzi, że będziesz musiał wykonać parę telefonów do
Wielkiego Brata Microsofta :-).
Artykuł jest dość stary, ale pewnie nadal obowiązuje skoro go nie
wycofali po wydaniu SP.
http://support.microsoft.com/kb/832234
Mają na to jakąś poprawkę, ale aby ją dostać trzeba się osobiści
pofatygować i skontaktować z Supportem MS.

--
Pozdrawiam, Tomasz Zenger
[gg: 6653792]