Re: Win 7

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 15:35:55 MET

Dnia Tue, 18 Jan 2011 16:52:03 +0100, Piotr M napisał(a):

> Myślałem że może wreszcie wprowadzą odpowiadanie pod cytatem, a oni
> usunęli całkowicie możliwość cytowania??

Microsoft robi dużo dobrych rzeczy jednakże są takie, które powalają na
łopatki z wrażenia - szkoda, że negatywnego. Kiedyś słyszałem opinię, że to
darmowe narzędzie więc nie ma czego się czepiać. Sęk w tym, że np. w
płatnym Outlooku ktoś zapłacił za upgrade i nagle okazało się, że wyższa
wersja przestała w ogóle grupy obsługiwać bo zlikwidowano NNTP. Nie
zdziwiłbym się gdyby z Excella nagle dodawanie zniknęło a z Painta wycięli
zielony kolor w kolejnych wersjach.