Uprawnienia użytkownika

Autor: Andrzej <andrzej_at_brak.adresu.pl>
Data: Tue 18 Jan 2011 - 20:25:04 MET

Ktoś może mi polecić jakiś dobry tekst w internecie na temat nadawania
uprawnień w windows 2003 i nowszym.

Mam użytkownika Karol
Nadałem mu pełne uprawnienia do katalogu.
Użytkownik tworzy katalog (to działa)
A potem próbuje skasować przed chwila utworzony katalog, i to już nie
działa.

Jedyna różnica pomiędzy tym katalogiem a innymi na dysku które zachowuję
sie normalnie to taki że nowa partycja została podczepiona pod system
nie jako nowa literka dysku tylko podczepiona do katalogu.
I dopiero tam utworzony jest katalogu w którym użytkownik próbuje kasować

Czy można jakoś zobaczyć które uprawnienie (gdzie wpisane) blokuje
użytkownikowi kasowanie katalogu ?

Andrzej