Re: Pasek kart na dole?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 08:08:48 MET

Dnia Wed, 19 Jan 2011 01:50:04 +0100, Piotr M napisał(a):

> Dodam, iż ja np ten Pasek Kart mam wyłączony, gdyż niepotrzebnie dzieli on
> szerokość okna z panelem z boku, a i również jest niewidoczny kiedy jest
> okno poczty otwarte. Z uwagi na te utrudnienia niewiadomopocozrobione
> używam Paska Osobistego, który można uruchomić guzikiem ściągniętym stąd:
> http://my.opera.com/Medium/blog/2009/09/27/przyciski-do-opery

Kiedy wiesz - mamy rok 2011 i Operę 11, która wygląda już ciut inaczej.
Pasek kart siedzi na górze i razem z przyciskiem Menu ma szerokość
całego okna; podobnie jak pasek osobisty, który bez potrzeby używania
dodatkowych przycisków można posadzić gdziekolwiek, np. na dole okna. Do
dynamicznego chowania paska statusu można sobie ściągnąć rozszerzenie. A
panel na boku (ten z zakładkami) można całkiem schować, pozostawiając na
skraju cieniutką kreseczkę do jego wywoływania myszką (lub używać
klawisza F4). W ten sposób widzialność oglądanej strony www sięgnie
jakichś 95% powierzchni okna całej aplikacji.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/