Re: Pasek kart na dole?

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 01:50:04 MET

Dnia 18-01-2011 o 23:05:18 Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> W Operze możesz robić z paskiem i z poszczególnymi kartami co tylko
> chcesz. Reszta przeglądarek tylko ją małpuje.

Dodam, iż ja np ten Pasek Kart mam wyłączony, gdyż niepotrzebnie dzieli on
szerokość okna z panelem z boku, a i również jest niewidoczny kiedy jest
okno poczty otwarte. Z uwagi na te utrudnienia niewiadomopocozrobione
używam Paska Osobistego, który można uruchomić guzikiem ściągniętym stąd:
http://my.opera.com/Medium/blog/2009/09/27/przyciski-do-opery

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?