Re: Win7 - logowanie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 02:33:13 MET

Dnia Tue, 11 Jan 2011 19:07:33 +0100, frank drebin napisał(a):

> Bardzo przepraszam was obu panowie za brak odpowiedzi z mojej strony.
> Powodem był tygodniowy (zaraz po świętach) wyjazd w góry.
> W nowym roku planowałem odpisać, ale błędnie (co widać) przyjąłem, że żaden
> z was nie śledzi już tego wątku :)

No doprawdy... To ja tu próbuję się wymądrzać przed MVP i miałbym sobie
obserwację wątku odpuścić? No doprawdy... ;D

> Ale do rzeczy.
> Piotrze, sposób podany przez ciebie spowodował, że kompletnie wycięło loginy
> (nie było żadnego do wyboru).
> Trzeba było ręcznie podać login i dopiero wpisać hasło.

Czyli jednak po mojemu? :)

(ciach...)
> Jeżeli nikt z was nic więcej nie skrobnie w tym wątku to przyjmę, że
> anulowaliście subskrypcję i pozwolę sobie jeszcze raz na nowy topic.

Aż tak źle to nie jest, ale ja prawdę mówiąc pomysłu na to, jak zmusić
Windows do ustawiania focusa w danym miejscu, to nie mam. :(

[ Pijak jest prawdziwym filozofem, ponieważ myśli, że to świat kręci się   ]
[ wokół niego.                                                  (Faldheim) ]