Re: Autoodtwarzanie z GUI (było: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu)

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 13 Jan 2011 - 10:50:30 MET

W dniu 13.01.2011 10:01, Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
> Nie. Do autostartu.

Aha, do tego jednego...

> Ę? Ja nie pisze o żadnych wersjach. Piszę, że edytor polis jest
> gównianym narzędziem, bo nie ma wyszukiwania. I tyle.

No pod tym względem tak, ale przecież omawiamy twój problem z autostartem.

> Tristan, znowu wszędzie widzisz spisek przeciwko tobie. To narcyzm, czy
> jakieś kompleksy?

Nie, nie spisek. Ale po prostu stajesz okoniem tylko dlatego, że to ja.
Jak Palusiński sypie poradami i to haksorskimi z użyciem rejestru, to
nie widziałem, żebyś oponował. Jak ja podałem prostą radę odnośnie
autostartu, to wszystko ci nie pasuje. Że rejestr, że GUI bez szukania,
że...

Właśnie o tym wczoraj z kumplem rozmawiałem, masz cytat

Ja :: Wczoraj o 23:54:15
No ale powiedz mi, czemu ludzie i to wielonastoletni linuksiarze piszą
takie rzeczy?
W ogóle ludziom odpierdala.... Dyskusja była o autostarcie w Windows
I wyszło, że jestem głupi i mam wszy, bo napisałem mu, że w rejestrze
jedna wartość wystarczy zmienić i autostart wyłączony
A on napisał, że się boi, bo u MS pisze, że używanie regedita może
zepsuć system

D- :: Wczoraj o 23:57:22
:)

Ja :: Wczoraj o 23:57:30
i że go wkurza że co wkłada płytkę to mu autostart działa

D- :: Wczoraj o 23:57:55
A bo po co mu geekowe kazałeś?
To się z GUI przeca wyłacza

Ja :: Wczoraj o 23:58:06
W Seven
A mowa była o XP
No ale chyba facetowi, co 15 lat co najmniej używa linuksów i który wie
dużo więcej ode mnie o Windows, bo nieraz się o AD wypowiada i mówi
rzeczy, co ja ich nie wiem, można napisać o zmianie jednej liczby w
regedicie
Czemu ludzie na siłę chcą być w opozycji?

D- :: 00:04:04
W XP też z GUI
Gpedit.msc się odpala
Nie wygląda jak rejestr to mniej straszy

Ja :: 00:04:49
a możesz podesłać zrzuta?
Choć jemu i tak się nie spodoba, bo jego chęć dojebania mi straszy a nie
rejestr
Bo jak Palusiński 3 razy w tygodniu sypie poradami rejestrowymi i to
hardcorowymi, to słowem nigdy nie odezwał

--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego