Re: Autoodtwarzanie z GUI (było: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 13 Jan 2011 - 10:01:18 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>Do wszystkiego?

Nie. Do autostartu.

>Widzisz ile tych polis jest?

Owszem. W sczególno¶ci niektóre z nich s± konsekwencj± kiepskich za³ozeñ
projektowych.

>A w wersji o jakiej piszesz, dla normalnego u¿ytkownika (podejrzewam, ¿e
>chodzi o okienko w stylu thunderberdowego Edycja --> Preferencje z
>checkboksami) mo¿esz grepowaæ?

Ê? Ja nie pisze o ¿adnych wersjach. Piszê, ¿e edytor polis jest
gównianym narzêdziem, bo nie ma wyszukiwania. I tyle.

>Bo je¿eli postulujesz o przeniesienie tego do czego¶ ala /etc/ to masz
>pieprzonego pecha, bo siê zgadzam. Bo je¿eli postulujesz o dodanie
>funkcji, to masz pieprzonego pecha, bo siê zgadzam. Ale je¶li brak
>grepowania ³±czysz z wnioskiem o klasyczne okienka z checkboksami, to
>uwa¿aj, bo w pêdzie antytristanizmu mo¿esz sobie wystawiæ nieciekawe
>¶wiadectwo.

Tristan, znowu wszêdzie widzisz spisek przeciwko tobie. To narcyzm, czy
jakie¶ kompleksy?

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]