Re: Autoodtwarzanie z GUI (było: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 13 Jan 2011 - 11:00:35 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>Aha, do tego jednego...

Owszem. To by³o sedno naszej dyskusji.
Wiele z rzeczy, które s± w edytorze polis, jest kompletnie
nieprzydatnych dla kogo¶ bez wiêkszego ¶rodowiska, w którym z kolei
brakuje np. mo¿liwo¶ci skopiowania bie¿±cych ustawieñ. (tak, wiem, ¿e
polisy siê nak³adaj±, ale nie zawsze o to chodzi).

>No pod tym wzglêdem tak, ale przecie¿ omawiamy twój problem z autostartem.

Nie. To by³a uwaga na marginesie.

>Nie, nie spisek. Ale po prostu stajesz okoniem tylko dlatego, ¿e to ja.

Nie. Po prostu pokazujê dlaczego uwa¿am, ¿e to jest zrobione ¼le. A ¿e
masz wyj±tkowy talent do podk³adania siê przez pisanie niesprawdzonych
rzeczy, to sobie z tob±, jak to okre¶li³ kiedy¶ WO, gram w listy.

>Jak Palusiñski sypie poradami i to haksorskimi z u¿yciem rejestru, to
>nie widzia³em, ¿eby¶ oponowa³.

W odpowiedzi na konkretne pytanie, czy jako argument za tym, ¿e
w Windows daje siê ³atwo wy³±czyæ autostart?

>W³a¶nie o tym wczoraj z kumplem rozmawia³em, masz cytat

Jezusmaria, Tristan. Get a life.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.