Re: Autoodtwarzanie z GUI (było: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu)

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 13 Jan 2011 - 09:24:33 MET

W dniu 13.01.2011 09:18, Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
> Żartujesz? Istotą nie jest sposób prezentacji, tylko zawartość.
> W polisach masz bezpośredni dostęp do "poważnych" ustawień, którymi
> można sobie (zwłaszcza przy braku domeny) zrobić krzywdę. Zupełnie jak
> przy gmeraniu w rejestrze.

Ale nie zmianą autostartu.

> Sensowne by było, jakby było to normalne narzędzie do zmiany ustawień
> przeznaczone dla normalnego użytkownika.

Do wszystkiego? Widzisz ile tych polis jest?

> Jakoś mnie to nie dziwi. Ale spróbuj tym swoim odmiennym zdaniem na
> przykład przegrepować swoje polisy.

A w wersji o jakiej piszesz, dla normalnego użytkownika (podejrzewam, że
chodzi o okienko w stylu thunderberdowego Edycja --> Preferencje z
checkboksami) możesz grepować?

Bo jeżeli postulujesz o przeniesienie tego do czegoś ala /etc/ to masz
pieprzonego pecha, bo się zgadzam. Bo jeżeli postulujesz o dodanie
funkcji, to masz pieprzonego pecha, bo się zgadzam. Ale jeśli brak
grepowania łączysz z wnioskiem o klasyczne okienka z checkboksami, to
uważaj, bo w pędzie antytristanizmu możesz sobie wystawić nieciekawe
świadectwo.

--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego