Re: Aspekty działania autorun oraz edycja rejestru (było: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu)

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 09 Jan 2011 - 20:28:19 MET

W dniu 09.01.2011 20:10, Pan Gajowy pisze:
> Tyle tylko, że tych analogii jest więcej, niż potrzeba i nie wiem po kiego

Po tego, że Mariusz również jest aktywnym linuksiarzem i łatwiej przez
porównanie.

> te analogie na tej grupie, advocacy będzie lepsza.

Nie wiem czy będzie lepsza. Pomijając to, że od około 7 lat już tam nie
bywam i nie mam zamiaru wracać, to to nie jest wcale dyskusja advocacy,
a wręcz przeciwnie, omawiamy i dyskutujemy sposób działania mechanizmów
windows. Wcale nie pisałem, że w Linuksie jest lepiej, ale porównywałem
technicznie mechanizmy. Więc Grupa Trzepania Piany, Bluzgów i Wzajemnego
Kopania Się Po Kostkach na pewno nie jest właściwym miejscem.

--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego