Aspekty działania autorun oraz edycja rejestru (było: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu)

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 09 Jan 2011 - 14:46:24 MET

W dniu 09.01.2011 01:31, Piotr Krzyżański pisze:

> Michał - tym panom dziękujemy, ewentualnie można im odpowiedni FUT
> ustawić, ale szybciej do nich dotrze, żeby spadali na drzewo ;-))

Zanim panie leśnik będziesz pan kogoś wysyłał na drzewo, proszę
odpowiedz mi na pytania:

a) czy uważasz autorun za dobry czy zły pomysł?

b) co sądzisz o edycji zaawansowanych ustawień przez rejestr?

c) jaka grupa dyskusyjna jest właściwsza do dyskutowania aspektów
działania autoruna w Windows, jak nie grupa windziana?

d) jaka grupa dyskusyjna jest właściwsza do dyskutowania aspektów edycji
ustawień przez rejestr Windows?

Jeżeli pijesz w swojej radosnej złośliwości do przykładów z Gnome czy
/etc/ to były to porównania z innymi systemami, pokazujące pewne
analogie. Omawialiśmy jednak mechanizmy windows, więc windziana grupa
jest jak najbardziej correct.

--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego