Re: Win7/64, Outlook 2007 i Chrome.

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 09 Jan 2011 - 14:42:43 MET

Jacek wrote:

>Witajcie.
>W konfiguracji, jak w temacie nie dzialaja mi linki do www z poziomu
>Outlooka.
>Blad Chroma:
>"Aplikacja nie zostala wlasciwie uruchomiona..."
>Zauwazylem, ze jezeli Chrome jest uruchomiony, to wszystko jest ok.
>Gdzie szukac rozwiazania?

Spróbuj ponownie ustawić Chrome jako przeglądarkę domyślną. To znaczy
ustaw jako domyślną inną (np IE) potem ustaw ponowien Chrome.

Dodatkowo sprawdź, czy w 'Panel sterowania\Wszystkie elementy Panelu
sterowania\Programy domyślne\Ustaw programy domyślne\Ustaw skojarzenia
programów' jako domyślna dla rozszerzeń (przynajmniej) htm, html oraz
protokołów HTTP, HTTPS jest ustawiony program 'Google Chrome.Nazwa
konta'. To 'Nazwa konta' to jak sama nazwa wskazuje nazwa konta na
którym używasz tego Chrome. Google za którąś aktualizacją wprowadziło
zmianę pudrującą ten kretyński pomysł instalowania przeglądarki w
folderze %appdata% i teraz domyślny program to (np u mnie):
'Google Chrome.Tomasz Zenger' a nie jak wcześniej 'Google Chrome'.

--
Pozdrawiam, Tomasz Zenger
[gg: 6653792]