Re: K³opot ze startem Windows

Autor: Lucar <lucar_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 07 Jan 2011 - 15:09:53 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisa³(a):

> Dnia 02 Jan 2011 18:02:54 GMT, goomish napisa³(a):

> Bardzo jestem ciekaw, co mog³o byæ powodem tej usterki, bo dotar³y do
> mnie informacje o dwóch maszynach, które 1 stycznia pad³y z identycznymi
> objawami. Mo¿e siê jaki¶ nowy robaczek pojawi³? Niestety, autor w±tku
> milczy jak grób...

Wybaczcie spozniona odpowiedz, ale przez kilka dni nie mialem czasu sie tym
zajmowac. Otoz stalo sie to jeszcze w zeszlym roku, jakies dwa miesiace temu,
wiec raczej nie sadze, by byl tu jakis zwiazek. Poza tym, jak pisalem wyzej,
stalo sie to na tym dysku juz po raz drugi. Jeszcze jedna informacja, choc nie
wiem, czy to ma zwiazek - ja najczesciej nie wylaczam tego laptopa, tylko
usypiam (przez zamkniecie klapy). Choc teraz mam w tym laptopie stary, duzo
mniejszy dysk i temu to jakos nie przeszkadza. W sumie wiec podejrzewam
uszkodzenie jakiegos waznego sektora, pytanie tylko - jak to skutecznie
naprawic, nie ryzykujac przy tym utraty danych (tak jak w przypadku fixmbr)?

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/