Fatalna jakość filmów i nie tylko

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Mon 27 Dec 2010 - 13:28:55 MET

Witam,

Coś mi się zepsuło w systemie Win7. Filmy - bez względu na odtwarzacz, w
jakim są odtwarzane - fatalnie się przeskalowują. Jakość interpolacji jest
koszmarna. Dobrze wyglądają tylko w rozdzielczości oryginalnej. Czy
doinstalował mi się jakiś kodek, czy może Windows7 aktualizował sobie jakąś
"rewolucyjną poprawkę"? Czy jest jakiś sposób, żeby znowu było "po
staremu" - czyli ładny obraz bez względu na rozmiar okna z filmem.

Dodam, że jakość obrazu zepsuła się także w obrazie TV uzyskiwanym na karcie
TV (Compro) - o ile okienko ma rozmiar inny niż oryginalny.