System plików o silnej kompresji

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Mon 27 Dec 2010 - 08:47:49 MET

Witam,

Czy zna ktoś może jakieś sterowniki alternatywnych systemów plików
oferujących wysoki współczynnik kompresji?
Nie wymagam od niego możliwości zapisu, a jedynie odczyt,
coś w rodzaju linuxowego squashfs-a
gdzie za pomocą programu uruchamianego z linii poleceń
mogę utworzyć na podstawie wskazanego katalogu
plik z obrazem dysku a następnie podpiąć go do systemu.

Dodam że moje dane to w 100% pliki tekstowe,
logi z pracy mojej aplikacji.

Kompresja oferowana przez NTFS odpada.
To właśnie obecnie stosuje,
ale współczynnik kompresji jest zbyt słaby jak na moje potrzeby.
Zmuszony więc jestem systematycznie kompresować pliki
za pomocą 7-Zip'a, co jednak utrudnia późniejszą analizę logów.
___
Pozdrawiam
Robert Winkler