Re: Dzienny limit czasu konta ?

Autor: Adam Koltowski - http://alfa-comp.pl <alfak_at_wytnijto.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2010 - 13:22:10 MET

Użytkownik "deepblue" <deepblue@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4d11e9fb$0$2500$65785112@news.neostrada.pl...
> Witam
> Szukam programu/skryptu pozwalającego przydzielić konkretnemu kontu usera
> określoną ilość czasu dziennie. System Windows 7 Pro 64. Chcę dzieciakom
> ograniczyć czas korzystania z kompa. Nie chodzi mi o ograniczenie do
> konkretnych godzin.

Szczerze mowiac to nie znam takie programiku, ale na pewno sa.

Z rozwiazan najprostrzych, mozesz wrzucic skrypt do autostartu

cos w stylu

shutdown -l -t 3600

wyloguje ich po godzinie przy czym jak beda cwane to sie zaloguja jeszcze
raz :)

jak nie znajdziesz, to daj znac, to zrobie CI jakis prosty programik do
tego.