Re: Wiele ekranów - bałagan z oknami

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 08 Dec 2010 - 16:59:48 MET

"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
news:1nv3bdfyvdc3w$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

> Wiem, że to raczej obejście problemu, niż faktyczne rozwiązanie, ale
> przyszło mi do głowy, że można zapisać właściwości danego połączenia jako
> plik / skrót wywołujący właśnie ten host po RDP (wtedy chyba ustawienia
> odnośnie rozdzielczości ekranu także są zachowane).

Czasem trzeba miec te okna otwarte obok siebie na dwoch monitorach i to nie
do konca rozwiazuje problem, bo zrobisz skroty do twoch polaczen z
ustawieniami "na lewy pulpit", przeciagniesz jedno i znow sie rozlazi.
Idealnie, gdyby okno RDP przyjmowalo parametry pulpitu, z ktorego bylo
wywolywane.

Problem pewnie niszowy i nigdy mi nie przeszkadzal do czasu, az dostawilem
jeden monitor 1280x1024 obok dwoch 1600x1200.

Pozdrawiam
Kamil