Re: Jak zlikwidować domyślne biblioteki w windows 7?

Autor: robot <adres-falszywy_at_op.pl>
Data: Wed 08 Dec 2010 - 18:02:55 MET

On 2010-12-08 15:57, Piotr Palusiński wrote:

> "Obrazkowo" opisał to "OMSON" - dokladnie o tym pisałem.

Doczytałem, że kasowanie domyślnych bibliotek nie jest wskazane,
ponieważ niektóre programy ich potrzebują. Jednocześnie znalazłem
perfekcyjne dla mnie rozwiązanie. Otóż wystarczy je ukryć.
(PPM na dowolnej bibliotece i opcja "Don't show in navigation pane")
Najprostsze rozwiÄ…zania najlepsze.
Dzięki za wskazówki.

--
pozdrawiam