Re: Problem z N:\Recycler\S-1-5-21-10.................\Dk3\firebird.msg

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 02 Dec 2010 - 16:40:42 MET

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:id6gk0$lp4$1@news.onet.pl...

> Ale czy musisz odpowiadać pierdzeniem na każde beknięcie? Może
> powinieneÅ›

W kulturalnym towarzystwie rzecz jasna, że wręcz nie należy.

> zmienić nick na "Kaczka Dziwaczka" lub "Queer Duck"?

Kto wie, przemyślę to.

> QP jest jednym z *kilku* dozwolonych w wiadomościach internetowych

Ależ nie twierdzę nawet, że jest złe!

> standardów kodowania transportowego. Stosowany jest tam, gdzie
> wymagana jest
> maksymalna zgodność ze starszymi standardami. Dla grup dyskusyjnych QP
> jest

No, nie jest... Ale przeboleję to, że daje QP w nagłówkach, z trudem,
ale niech ma...

> niezalecany, jednak Google Groups to nie tylko grupy usenetowe, ale
> też
> listy dyskusyjne, gdzie wciąż trafiają się 7-bitowe serwery czy
> klienty
> mailowe.

No to niech listy/serwery/klienty chodzą sobie w 7 bitach... choć bym je
pozmieniał na 8bitowe... ale o tym innym razem. Ale na usenecie, który
ma w swym zakresie gugiel, niech każdy ma wybór, czy chce QP, czy nie.

> W przypadku cytowania w standardzie RFC opisano jako zalecany tylko
> *jeden*
> sposób cytowania, więc alternatywa jest taka – albo cytujesz zgodnie
> ze
> standardem, albo nie cytujesz wcale.

No, to już jest lepsza odpowiedź niż kolegi, od którego się jej
domagałem, przynajmniej zawiera zbliżenie do jakiegoś konkretu, na
którym można zabazować i podziałać. Nie do końca jest taka, jakiej
chciałem, ale przyjmuję ją, jako wnoszącą znaczący wkład do sprzeczki.
TNX.

--
((o))
((+))