Re: Problem z N:\Recycler\S-1-5-21-10.................\Dk3\firebird.msg

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 01 Dec 2010 - 23:00:05 MET

Osoba podpisana jako Araneus Diadematus <warchlak@chlewik.pl> w artykule
<news:4cf65c44$1@news.home.net.pl> pisze:

> Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał
> w wiadomości news:slrnifcmfn.t79.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Pierdzenie w towarzystwie i bekanie też jest legalne.

Ale czy musisz odpowiadać pierdzeniem na każde beknięcie? Może powinieneś
zmienić nick na "Kaczka Dziwaczka" lub "Queer Duck"?

> Ja zaÅ› oczekujÄ™ na uzasadnienie stosowania QP.

QP jest jednym z *kilku* dozwolonych w wiadomościach internetowych
standardów kodowania transportowego. Stosowany jest tam, gdzie wymagana jest
maksymalna zgodność ze starszymi standardami. Dla grup dyskusyjnych QP jest
niezalecany, jednak Google Groups to nie tylko grupy usenetowe, ale też
listy dyskusyjne, gdzie wciąż trafiają się 7-bitowe serwery czy klienty
mailowe.

W przypadku cytowania w standardzie RFC opisano jako zalecany tylko *jeden*
sposób cytowania, więc alternatywa jest taka – albo cytujesz zgodnie ze
standardem, albo nie cytujesz wcale.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)
Grand Inquisitor  pl.internet.pomoc   Trust No.1   http://evil.pl/pip/