Re: Problem z N:\Recycler\S-1-5-21-10.................\Dk3\firebird.msg

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 01 Dec 2010 - 19:50:55 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Araneus Diadematus"
>Słuchaj kolego, bo ci to kiedyś ktoś inny inaczej powie i nie będzie to
>dla ciebie przyjemne (1):
>Nie pytam o standart, nie deprecjonuję QP, tylko dopraszam się o
>uzasadnienie to raz, o wskazanie konkretnego zapisu to dwa.

RFC od MIME nie wystarczy?

>A ty posługujesz się inwektywami, jak ostatni ch..am.

Misiek, jeśli ty na zwrócenie ci uwagi, że mijasz się z prawdą reagujesz
w ten sposób, to może czas znaleźć sobie inne zajęcie niż pisanie na
newsy.
Gdybym chciał się posługiwać inwektywami, napisałbym np. że jesteś
durnym palantem. Ale nie znam cię i nie wiem czy jesteś durnym palantem
czy nie. Na razie tylko oceniam twoje zachowanie, a konkretnie pisanie
głupot.

>Zatem, uzasadnij, dlaczego QP jest lepsze od nie-QP, innej odpowiedzi
>nie oczekuję, albo się zamknij.

Wiesz gdzie możesz sobie takie gadanie wsadzić?
QP nie musi być lepsze, bądź gorsze. Wystarczy, że jest w pełni
prawidłowe. Nie potrafisz go obsłużyć - twój problem.

>Nie robię. To twoje słowa.

Nie, oczywiście. To pewnie ja tłumaczę, że to QP jest takie iiiiwil i
stosowane jest tylko po to, żeby złośliwie outlookowcom psuć życie i w
ogóle QP nie należy używać, bo nie. Jasssne.

>(1) - Ja się nie uciekam do takich metod. Ale np. - mogę z kolei ja
>sobie znaleźć metodę, aby tobie legalnie utrudnić, uprzykrzyć
>czytanie/cytowanie - ICMPTZ?

Dawaj. Byle zgodnie ze standardami.

--
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'