Re: Jeszcze w sprawie SpyBota SD

Autor: DC <DC_at_DC.pl>
Data: Sun 28 Nov 2010 - 11:30:54 MET

> Powinno dzialać jeśli w Zaplanowych zadaniach Windows masz zadanie Spybota
> ...SDUpdate.exe /autoupdate /autoclose i ustawione parametry uruchomień.
Po moich ustawieniach W Zaplanowanych Zadaniach Windows komputer
sam wpisał:
Spybot S&D Scheduled Task o 20:00 w każdą: Śr każdego tygodnia
Spybot S&D Updater Scheduled Task o 19:00 w każdą: Śr każdego tygodnia

> Straznik "stróżuje" na takiej bazie jaką ma.
> AutoImmunize=1 powoduje że po update bazy nie trzeba klikać recznie w "Immunize" by Spybot dodał do rejestru baze niebezpiecznych
> websites, tracking-cookies itp.
> "Immunize" jest filtrem dla BHO (Browser Helper Object)
Teraz, skoro mam ustawione AutoImmunize=1, to nie ma już znaczenia,
ale niem wiem gdzie bez tego miałabym kliknąć ręcznie na "Immunize".

Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.

Pozdrawiam
DC