Re: Nie działa poczta MOutlook + win2000

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 14:27:17 MET

Dnia Wed, 24 Nov 2010 11:51:55 +0100, Tomek Głowacki napisał(a):

> Zawsze takie stwierdzenie źle brzmi ;) Ja widuję "informatyków" co
> pingują... ale adres własnej karty sieciowej, a bramę domyślną ustawiają
> na adres sieci. I też było "ok". Dlatego bez precyzyjnego opisania
> co,jak i skąd pingował, można swobodnie przyjąć że nie jest "ok".

Nie da się ukryć. Szczególnie, jak się przeczytało w tym wątku, co
"informatyk" sugeruje...

Założyłem, że w tym samym miejscu próbowano Outlooka, a potem przez www.

> To też nic nie mówi. Pytania do szklanej kuli, niestety :(

Mówi dość sporo - IMVHO tyle, że Outlook nie może się dobić do serwera
Exchange i uznaje, że pracuje w trybie offline.

> Koniecznie, krok po kroku, notując wnioski i wyniki poleceń.

True

[ Boksera obrazić może każdy, ale nie każdy zdąży przeprosić.              ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]